دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش

دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش

دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش

دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش

خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش

خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش

کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد 1 و 2 ترجمه سمیه جهاندیده با کیفیت بسیار بالا می باشد که با فرمت پی دی اف به زبان فارسی در حجم 2235 صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دانلود فایل

 

 

شکل 18-2 ساختارهای شیمیایی هگزوزها. همه هگزوزها فرمول شیمیایی یکسانی دارند () و حاوی یک آلدئید یا یک گروه کتو هستند. (الف) اشکال حلقه ای گلوکز D از مولکول خطی با واکنش آلدئید در کربن 1 با هیدروکسیل روی کربن 5 یا کربن 4 تولید می شود. سه شکل به راحتی قابل تبدیل هستند ، اگرچه شکل پیرانوز (راست) در غالب است سیستم های بیولوژیکی (ب) در مانوز  Dو گالاکتوزD ، پیکربندی H (سبز) و OH (آبی) متصل به یک اتم کربن با گلوکز متفاوت است. این قندها ، مانند گلوکز ، در درجه اول به صورت پیرانوز (حلقه های شش نفره) وجود دارند.

 

حلقه پیرانوز در شکل  2-18aبه صورت مسطح نشان داده شده است. در حقیقت ، به دلیل هندسه چهار ضلعی در اطراف اتم های کربن ، پایدارترین ترکیب حلقه پیرانوز دارای شکل غیر پلان و مانند صندلی است. در این ترکیب ، هر پیوند از یک کربن حلقه به یک اتم غیر ریز (به عنوان مثال ، H یا O) یا تقریباً عمود بر حلقه است ، به عنوان محوری (a) نامیده می شود ، یا تقریباً در صفحه حلقه ، به عنوان استوایی (ه):

دی ساکاریدها که از دو مونوساکارید تشکیل شده اند ، ساده ترین پلی ساکاریدها هستند. دی ساکارید لاکتوز ، متشکل از گالاکتوز و گلوکز ، قند اصلی شیر است. دی ساکارید ساکارز ، متشکل از گلوکز و فروکتوز ، یک محصول اصلی فتوسنتز گیاه است و به صورت قند جدول معمولی تصفیه می شود (شکل19-2).

پلی ساکاریدهای بزرگتر ، حاوی ده ها تا صدها واحد مونوساکاریدی ، می توانند به عنوان مخازن گلوکز ، به عنوان اجزای ساختاری یا به عنوان چسب هایی عمل کنند که به سلول ها در بافت ها کمک می کند. رایج ترین کربوهیدرات ذخیره سازی در سلول های حیوانی ، گلیکوژن است ، یک پلیمر بسیار طولانی ، بسیار منشعب از گلوکز. به اندازه 10 درصد کبد از نظر وزنی می تواند گلیکوژن باشد. کربوهیدرات ذخیره کننده اولیه در سلول های گیاهی ، نشاسته ، همچنین یک پلیمر گلوکز است. به صورت شاخه ای (آمیلوز) و شکلی با انشعاب کمی (آمیلوپکتین) رخ می دهد. گلیکوژن و نشاسته هر دو از آنومر گلوکز تشکیل شده اند. در مقابل ، سلولز ، سازنده اصلی دیواره سلول های گیاهی که باعث سفتی بسیاری از ساختارهای گیاهان می شود (به فصل 19 مراجعه کنید) ، یک پلیمر بدون شاخه از آنومر گلوکز است. آنزیم های گوارشی انسان می توانند پیوندهای گلیکوزیدی در نشاسته را هیدرولیز کنند اما پیوندهای گلیکوزیدی موجود در سلولز را نمی توانند هیدرولیز کنند. بسیاری از گونه های گیاهان ، باکتری ها و کپک ها آنزیم های تجزیه کننده سلولز تولید می کنند. گاوها و موریانه ها می توانند سلولز را تجزیه کنند زیرا آنها باکتری های تجزیه کننده سلولز را در روده خود دارند. دیواره سلول های باکتریایی از پپتیدو گلیکان تشکیل شده است ، یک زنجیره پلی ساکاریدی که به طور متقاطع توسط پل های متقاطع پپتیدی به هم پیوسته است که باعث ایجاد سفتی و شکل سلول می شود. اشک انسان و مایعات دستگاه گوارش حاوی لیزوزیم است ، آنزیمی که قادر به هیدرولیز پپتیدو گلیکان در دیواره سلول باکتری است.

آنزیم هایی که پیوندهای گلیکوزیدی را بهم پیوند می دهند که مونوساکاریدها را به پلی ساکاریدها متصل می کنند ، مخصوص آنومر یک قند و یک گروه خاص هیدروکسیل از سوی دیگر هستند. در اصل ، هر دو مولکول قند می تواند از طریق مختلف با یکدیگر مرتبط شود زیرا هر مونوساکارید دارای گروه های هیدروکسیل متعددی است که می توانند در تشکیل پیوندهای گلیکوزیدی شرکت کنند. علاوه بر این ، هر یک از مونوساکاریدها می توانند به بیش از دو مونوساکارید دیگر متصل شوند ، بنابراین یک شاخه و پلیمرهای غیرخطی تولید می شود. پیوندهای گلیکوزیدی معمولاً بین زنجیره پلی ساکارید در حال رشد و فرم اصلاح شده کووالانسی یک مونوساکارید تشکیل می شود. این تغییرات شامل افزودن یک فسفات (به عنوان مثال : گلوکز-6-فسفات) یا یک نوکلئوتید (به عنوان مثال : UDP-گالاکتوز) است:

های اپیمراز که مونوساکاریدهای مختلف را تبدیل می کنند ، اغلب این کار را با استفاده از قندهای نوکلئوتید به جای قندهای اصلاح نشده یا آزاد انجام می دهند.

بسیاری از پلی ساکاریدهای پیچیده حاوی قندهای اصلاح شده هستند که پیوند کووالانسی آنها با گروه های کوچک مختلف ، به ویژه گروه های آمینه ، سولفات و استیل است. چنین تغییراتی در گلیکوزآمینو گلیکان ها ، اجزای اصلی پلی ساکارید ماتریس خارج سلولی که در فصل 19 توصیف می کنیم ، فراوان است.

فسفولیپیدها بصورت غیرتوسطی به هم پیوند می یابند و ساختار اولیه دوسویه غشاهای زیستی را تشکیل می دهند

غشاهای زیستی ، ورق های بزرگ و انعطاف پذیر با ساختاری دو لایه هستند. آنها به عنوان مرز سلول ها و اندامک های داخل سلولی آنها عمل می کنند و سطوح خارجی برخی ویروس ها را تشکیل می دهند. غشاها به معنای واقعی کلمه سلول (غشای خارجی و محتویات درون غشا) و غیر آن را تعریف می کنند (فضای سلولی خارج غشا). غشا بر خلاف پروتئین ها ، اسیدهای نوکلئیک و پلی ساکاریدها ، توسط انجمن غیرتوسطی بلوک های سازنده مونتاژ می شوند. عناصر اصلی سازنده تمام غشا های زیستی فسفولیپیدها هستند ، که خواص فیزیکی آنها مسئول تشکیل ساختار دو لایه غشایی مانند ورق است. علاوه بر فسفولیپیدها ، غشای زیستی می تواند حاوی انواع مولکول های دیگر از جمله کلسترول ، گلیکولیپیدها و پروتئین ها باشد. ساختار و عملکرد غشا های زیستی به طور مفصل در فصل 7 شرح داده خواهد شد.

برای درک ساختار یک مولکول فسفولیپید ، باید هر یک از اجزای تشکیل دهنده آن و نحوه مونتاژ آن را درک کنیم. همانطور که به زودی خواهیم دید ، یک مولکول فسفولیپید متشکل از دو گروه اسید چرب غیر قطبی زنجیره بلند است که (معمولاً توسط پیوند استر) به گروه های کوچک و بسیار قطبی متصل می شوند ، از جمله یک مولکول آلی کوتاه مانند گلیسرول (پرو هیدروکسی پروپان) ، یک فسفات  و به طور معمول ، یک مولکول آلی کوچک (شکل 20-2).

اسیدهای چرب از یک زنجیره هیدروکربنی متصل به یک گروه کربوکسیل (COOH__) تشکیل شده است. مانند گلوکز ، اسیدهای چرب منبع انرژی مهمی برای بسیاری از سلول ها هستند (به فصل 12 مراجعه کنید). طول آنها متفاوت است ، اگرچه اسیدهای چرب غالب در سلول ها تعداد زوجی از اتم کربن دارند ، معمولاً 14 ، 16 ، 18 یا 20. اسیدهای چرب اصلی موجود در فسفولیپیدها در جدول 4-2 ذکر شده است. اسیدهای چرب اغلب با مخفف Cx:y مشخص می شوند: جایی که x تعداد کربن های زنجیره ای و y تعداد پیوندهای دوتایی است. اسیدهای چرب حاوی 12 اتم کربن یا بیشتر به دلیل طولانی بودن زنجیره های هیدروکربن آبگریز در محلول های آبی تقریباً محلول نیستند.

شکل 20-2 فسفاتیدیل کولین ، یک فسفوگلیسیرید معمولی. همه فسفوگلیسیریدها فسفولیپیدهای آمفیپاتیک هستند ، دارای دم آبگریز (زرد) و سر آب دوست (آبی) هستند که در آنها گلیسرول از طریق یک گروه فسفات به یک الکل مرتبط می شود. هر دو زنجیره جانبی آسیل چرب در یک فسفوگلیسیرید ممکن است اشباع نشده باشند. در اسید فسفاتیدیک (قرمز) ، ساده ترین فسفولیپید ، فسفات با الکل ارتباط ندارد.

اسیدهای چرب اشباع نشده با بیش از یک پیوند مضاعف کربن-کربن به عنوان اشباع نشده نامیده می شوند. دو اسید چرب اشباع نشده غیرضروری ، اسید لینولئیک (C18: 2) و اسید لینولنیک (C18: 3) ، توسط پستانداران قابل سنتز نیستند و باید در رژیم غذایی آنها تأمین شود. پستانداران می توانند اسیدهای چرب رایج دیگر را سنتز کنند.

در فسفولیپیدها ، اسیدهای چرب به صورت کووالانسی با استری شدن به مولکول دیگری متصل می شوند. در مولکول ترکیبی تشکیل شده توسط این واکنش ، بخشی که از اسید چرب به دست می آید را گروه آسیل یا گروه آسیل چرب می نامند. فسفوگلیسیریدها که شامل دو گروه آسیل متصل به دو گروه از سه گروه هیدروکسیل گلیسرول است ، این ساختار را با رایج ترین اشکال فسفولیپیدها نشان می دهیم.

در فسفوگلیسیریدها ، یک گروه هیدروکسیل از گلیسرول به فسفات استری شده در حالی که دو گروه دیگر به طور معمول در اسیدهای چرب استری شده اند. ساده ترین فسفولیپید ، اسید فسفاتیدیک ، فقط حاوی این اجزای سازنده است. فسفولیپیدها مانند اسیدهای فسفاتیدیک نه تنها بلوک های سازنده غشا هستند بلکه مولکول های مهم سیگنالینگ نیز هستند. اسید لیزوفسفاتیدیک ، که در آن زنجیره آسیل در موقعیت 2 (متصل به گروه هیدروکسیل بر روی کربن مرکزی گلیسرول) برداشته شده است ، نسبتاً محلول در آب است و می تواند یک عامل قوی تقسیم سلولی باشد (میتوژن نامیده می شود). در بیشتر فسفولیپیدهای موجود در غشاها ، گروه فسفات نیز به یک گروه هیدروکسیل روی یک ترکیب آب دوست دیگر استری می شود. به عنوان مثال : در فسفاتیدیل کولین ، کولین به فسفات متصل است (شکل 2-20 را ببینید). فسفات با بار منفی  و همچنین گروه های باردار یا قطبی استری شده به آن ، می توانند به شدت با آب تعامل داشته باشند. فسفات و گروه استری شده وابسته به آن گروه سر یک فسفولیپید را تشکیل می دهند که آب دوست است ، در حالی که زنجیره های استیل چرب ، یعنی دم ، آبگریز هستند. سایر فسفوگلیسیریدها و گروه های سر مرتبط با آن در جدول 5-2 نشان داده شده است. به مولکول هایی مانند فسفولیپیدها که دارای هر دو منطقه آبگریز و آب دوست باشند ، آمفیپاتیک گفته می شود. در فصل 7 ، خواهیم دید که چگونه خواص آمفیپاتیک فسفولیپیدها اجازه می دهد تا آنها به لایه های دو لایه ای مانند ورق های آسیل چرب به مرکز ورق و گروه های سر به سمت خارج به سمت آب قرار گیرند (شکل 13-2را ببینید).

 کتاب زیست شناسی مولکولی لودیش

 

زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد2 - انتشارات ...https://jafaripub.com › ... › علوم پایه › زیست شناسی کد کتاب 101927. زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش. ناشر : حیدری ( نمایش همه کتاب های انتشارات حیدری ) ... خرید زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد2. رتبه: ۳ · ‏۹ مرور شما این صفحه را 2 بار دیدید. آخرین بازدید: 12/7/21 زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016(5 استاد) جلد2http://www.andishe-rafi.com › کتاب › زیست-شناسی-... با خرید هر کتاب از وبسایت انتشارات اندیشه رفیع، کامل ترین مجموعه در کتاب های پزشکی، پرستاری، مامایی، روانشناسی،کنکور و غیره، ۱۵٪ تخفیف بگیرید. زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016(5 استاد) جلد 1http://www.andishe-rafi.com › کتاب › زیست-شناسی-... با خرید هر کتاب از وبسایت انتشارات اندیشه رفیع، کامل ترین مجموعه در کتاب های پزشکی، پرستاری، مامایی، روانشناسی،کنکور و غیره، ۱۵٪ تخفیف بگیرید. زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 - ناشر کتاب های ...https://sanabook.com › وبلاگ ۳ تیر ۱۳۹۹ — زیست شناسی لودیش 2021 مرجع درس سلولی و مولکولی خلاصه لودیش انتشارات خانه زیست شناسی ترجمه فارسی دکتر محمدنژاد دکتر بهادر بهترین ترجمه کتاب ... رتبه: ۴٫۱ · ‏۹ رأی کتاب لودیش ترجمه دکتر محمدنژاد کتاب لودیش انتشارات ارجمند کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد اول ...https://www.tahsilatetakmili.com › ... › گروه علوم پزشکی کتاب لودیش 2016 (جلد اول) اندیشه رفیع. ۲۸۰,۰۰۰ تومان. موجود در انبار. مشخصات، قیمت و خرید کتاب زیست ... » سرفصل مباحث کتاب: ✅ فصل 1: مولکول ها ، س... » تعداد صفحات: 758 صفحه قطع وزیری » عنوان کتاب: کتاب زیست شناسی سلولی مولک... » نوبت چاپ: چاپ اول – 1400 زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 جلد اول 5 استادhttps://jph.ir › کتاب › زیست-شناسی-سلولی-و-مولکول... مشاهده داخل کتاب ... سود شما از این خرید: 11,000 تومان ... کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 جلد اول از ترجمه ویراست نهم Molecular Cell Biology by ... خرید و قیمت کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد 2https://torob.com › فرهنگی هنری › کتاب و مجلات کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد 2. بدون قیمت. محصولات پیشنهادی. مشخصات محصول. انتشارات. انتشارات خانه زیست شناسی. سال چاپ. 1392. نمایش تمام مشخصات. رایگان خلاصه زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ۲۰۲۱ - انتشارات ...https://etminanpub.com › index.php › shop › book نام کتاب: خلاصه زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021. نویسنده : لودیش، برک، گریک. مترجمین : دکتر سمیه صادقی(دکتری بیوتکنولوژی پزشکی پژوهشگر انیستیتوپاستور ... قیمت: ۲۵۰,۰۰۰ تخفیف: ۱۰ قیمت نهایی: ۲۲۵,۰۰۰ شما این صفحه را 3 بار دیدید. آخرین بازدید: 12/7/21 زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش (دوره سه جلدی) - ...https://www.fastbook.ir › کتاب-های-خانه-زیست-شناسی زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش (دوره سه جلدی) خانه زیست شناسی مولف: هاروی اف لودیش مترجم: گروه ترجمه خانه زیست‌شناسی ناشر: خانه زیست شناسی قطع: رحلی ... کدام کتاب زیست سلولی مولکولی لودیش بهتر است؟https://bookmedical.ir › معرفی و مقایسه کتاب ۱۸ آذر ۱۳۹۹ — کتاب لودیش 2021 - بهترین ترجمه کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2021کدام است؟ خرید کتاب لودیش 2021 فارسی از بوک مدیکال باتخفیف. شما از این صفحه در 12/7/21 بازدید کردید. جزئیات کتاب زیست شناسی لودیش 2016 (جلد اول) - انتشارات ...https://www.arjmandpub.com › Book زیست شناسی لودیش 2016 (جلد اول). نویسنده: لودیش، برک، کیسر، کریگر، بریچر، همکاران. مترجم: دکتر نیما یزدان‌بخش، دکتر فرهاد مشایخی، دکتر زیور صالحی، دکتر ... زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش ۲۰۱۶ – جلد اول - نشر ...https://www.eshraghie.com › انتشارات اندیشه رفیع خرید کتاب لودیش - زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016 - جلد اول - ترجمه دکتر محمد نژاد - چاپ سوم 1398 - انتشارات اندیشه رفیع | تخفیف ویزه اشراقیه. قیمت: ۶۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحه: ۷۵۸ نوبت چاپ: ۱ سال انتشار: ۱۳۹۵ زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد اول - بوک طبhttps://bookteb.com › فهرست مجموعه ها از ویژگی های کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021که از معتبرترین منابع بیولوژی سلولی و مولکولی است میتوان به وجود اشکال متنوع و ساده و قابل فهم، نگارش ... قطع کتاب: وزیری انتشارات: اندیشه رفیع نوع جلد: صحافی شده ویراست: نهم زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2021 جلد اول نشر حیدریhttps://bookteb.com › فهرست مجموعه ها زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2021 جلد اول ویرایش نهم ترجمه دکتر عباس بهادر و فردین عمیدی همراه با سوالات منتخب ... اضافه به سبد خرید ... قطع کتاب, وزیری. قطع کتاب: وزیری سال چاپ: 1400 نوع جلد: شومیز(جلد نرم) مولف: هاروی اف لودیش زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد دوم - تلکتابhttps://telketab.com › book › زیست-شناسی-سلولی-و-م... بانک کتاب تلکتاب به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید کتاب ایران در زمینه فروش کتاب های کمک درسی،دانشگاهی، مذهبی، عمومی، ادبی و کتاب های کودکان فعالیت میکند. نوع جلد: گالینگور دانلود رایگان کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی ... - مدرسه ...https://www.madreseclub.com › نیازمندیها › آموزش ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ — دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش فارسی pdf کاربران گرامی ، محصول مورد نظر شامل ترجمه فارسی... | دانلود کتاب زیست شناسی سلولی ... شما این صفحه را 2 بار دیدید. آخرین بازدید: 12/12/21 کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 (جلد1)https://ketabiyar.com › کتاب-زیست-شناسی-سلولی-و-... خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 (جلد1) ترجمه دکتر یزدان بخش انتشارات ارجمند,کتاب لودیش 2016,بهترین ترجمه لودیش,زیست سلولی مولکولی,دانلود ... نوع جلد: شومیز نوبت چاپ: اول مترجم: دکتر نیما یزدان‌ بخش، دکتر فرهاد مشایخی، ... سال چاپ: 1396 زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد 2 اندیشه رفیع - مد ...https://medsmart.shop › محصولات ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ — زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد 2 اندیشه رفیع / یکی از بهترین ترجمه های موجود از این کتاب می باشد. برای خرید با تخفیف کلیک کنید. جلد کتاب: گالینگور زبان: فارسی نوبت چاپ: 1 قطع: وزیری رتبه: ۵ · ‏بازبینی توسط کاربران سایت دانلود و خرید PDF کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیشhttps://taaghche.com › book › زیست-شناسی-سلولی-و-... کتاب الکترونیکی «زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش؛ جلد اول» از گروه مترجمین خانه زیست شناسی انتشارات خانه زیست‌شناسی. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت ... زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد 1 (مشایخی)https://www.30book.com › book › کتاب-زیست-شناس... خرید اینترنتی و آنلاین کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد 1 نوشته لودیش و ترجمه فرهاد مشایخی از نشر ارجمند، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. رتبه: ۴ · ‏۵ رأی زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 دوجلدی - بانک ...https://www.nibs.ir › Book › زیست-شناسی-سلولی-و-م... خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 دوجلدی اثر Lodish ,Harvey F. ... امتیاز 0 / 0 رای. نظر دهید. مشخصات کتاب; توضیحات; دیوار کتاب; دریافت فایل ... زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد 3 - بانک کتاب ناهیدhttps://www.nibs.ir › Book › زیست-شناسی-سلولی-مول... زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد (3). خسروی. امتیاز این کتاب. امتیاز 0 / 0 رای. نظر دهید. مشخصات کتاب; توضیحات; دیوار کتاب; دریافت فایل ... زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 جلد اول - ...https://heydaripub.com › book › زیست-شناسی-سلولی... با توجه به اینکه کتاب زیست شناسی سلولی-مولکولی لودیش توسط دانشمندان و محققان برجسته ای جمع آوری شده است و این کتاب به عنوان مرجع امتحانات ورودی کارشناسی ... دانلود کتاب زیست شناسی و سلولی مولکولی لودیش ویرایش 8https://myreshte.ir › library › کتاب-زیست-شناسی-و-س... کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش (Molecular Cell Biology) در بسیاری از دانشگاه های جهان به عنوان مرجع درسی تلقی می شود. در ایران نیز بسیاری از اساتید ... رتبه: ۵ · ‏۴۵ رأی شما این صفحه را 5 بار دیدید. آخرین بازدید: 12/7/21 کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش اثر ... - فدک بوکhttps://www.fadakbook.ir › product › کتاب-زیست-شنا... ناشر: اندیشه رفیع ؛ نویسنده / مترجم: لودیش / یوسفی - محمد نژاد - اروق پاژنگ - مهدی ایمانی. پشتیبانی آنلاین و تلفنی. تحویل اکسپرس. خرید آسان. رتبه: ۳ · ‏۱۱ مرور خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 جلد اولhttps://digibookshahr.com › دانشگاهی خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 جلد اول از فروشگاه آنلاین بانک کتاب شهر تخفیف ویژه 66403037-021. زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد اول نشر حیدریhttps://markaketab.com › ... › رشته پزشکی مشخصات، قیمت و خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد اول نشر حیدری با تخفیف | خرید اینترنتی و آنلاین از بانک کتاب مارکا. زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 اندیشه رفیع جلد ...https://www.matinketab.com › Product-71739 › زیست-... خرید اینترنتی جلد 1 کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 اثر هاروی ترجمه دکتر جواد محمدنژاد محصول انتشارات اندیشه رفیع همراه با 20% تخفیف. کتاب زیست‌شناسی سلولی و مولکولی لودیش [چ1] - گیسومhttps://www.gisoom.com › book › کتاب-زیست-شناس... کتاب زیست‌شناسی سلولی و مولکولی لودیشاثر هاروی‌اف. لودیش، فردین عمیدی، عباس بهادر، سعید آبرون، سیدهادی موسوی بوده و چاپ 1 آن در سال 1392 توسط انتشارات خسروی ... مشخصات نشر: تهران: انتشارات خسروی، 1392 عنوان و نام پدیدآور: زیست‌شناسی سلولی و مولکولی ... وضعیت فهرست نویسی: فاپا عنوان دیگر: زیست‌سلولی و مولکولی لودیش کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2013 (دوره سه ...https://www.adinehbook.com › product زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2013 (دوره سه جلدی) ~هاروی ف. ... (مترجم) - نشر تابش اندیشه - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب. تصاویر برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش اندیشه رفیع لودیش 2021 نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش نتیجه تصویری برای خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش مشاهده همه بازخورد مشاهده همه زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش (جلد دوم) - فروشگاه ...https://www.avayezohoor.ir › book › زیست-شناسی-س... خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش (جلد دوم) تالیف لودیش ترجمه گروه مولفین چاپ انتشارات خانه زیست شناسی در فروشگاه اینترنتی کتاب آوای ظهور. قیمت فروش: ۶۶,۵۰۰ تومان ۵٪ تخفیف مترجم: گروه مولفین قیمت پشت جلد: ۷۰,۰۰۰ تومان تعداد صفحات: ۴۱۰ کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 اثر ...https://www.digikala.com › product › dkp-6903494 خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 اثر فردین عمیدی انتشارات حیدری جلد 1 و قیمت انواع کتاب علوم کاربردی، تکنولوژی و مهندسی انتشارات ... رتبه: ۵ · ‏۲ مرور · ‏‎ریال ۲٬۲۵۰٬۰۰۰ زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش (جلد سوم) - بانک ...https://yektabook.com › product › زیست-شناسی-سلول... زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش (جلد سوم) نویسنده: هاروی لودیش مترجم: هادی موسوی انتشارات: خسروی از بانک کتاب یکتابوک و ارسال کتاب به سراسر ایران. گنجینه نکات زیست سلولی و مولکولی لودیش 2016 - سنجش ...https://sanjeshnovin.com › فروشگاه کتاب گنجینه نکات زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 فاطمه فخر انتشارات دکتر خلیلی ویژه رشته‌ های ارشد و دکتری علوم پایه پزشکی خرید کتاب نکته لودیش 2016. رتبه: ۵ · ‏۵۰ رأی کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2021 جلد اول - ...https://www.ketabane.org › ... › هاروی اف لودیش در سایت کتابانه امکان مشاهده و خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2021 جلد 1 برای علاقه مندان به این مجموعه فراهم است. زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم (5 استاد) - ...https://ketabrooz.ir › فروشگاه › زیست شناسی کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد دوم دکتر جواد محمد نژاد انتشارات اندیشه رفیع - خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم (5 استاد) رتبه: ۵۶ · ‏۱ رأی دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش فارسی - ...https://virgool.io › دانلود-کتاب-زیست-شناسی-سلولی-... کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش در بسیاری از دانشگاه های جهان به عنوان مرجع استفاده می شود در ویرایش هشتم این کتاب چندین فصل به. شما این صفحه را چندین بار دیده‌اید. آخرین بازدید: 12/7/21 زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2013 جلد دوم - ...https://rodgoon.com › ... › علوم پایه › زیست شناسی زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2013 جلد دوم خسروی. قطع : وزیری; تعداد صفحات : 630; تاریخ نشر : 1392; نوبت چاپ : اول. بستن موارد بیشتر ... کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016https://www.pezeshkibook.com › Product › کتاب-خلا... خرید اینترنتی کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016 | دانلود کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016 | تألیف هاروی لودیش - آرنولد برک ترجمه ... فروش زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016 - فروشگاه ...https://qps.ir › productdetail › زیست-شناسی-سلولی-مو... زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016 به انضمام آزمون های طبقه بندی شده زیست شناسی سلولی مولکولی مؤلف: هاروی لودیش... [و دیگران] مترجم: حسین نعمتی ژنتیک ... زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2021 (جلد اول) - پارسا نشرhttps://parsanashr.com › بیولوژی-سلولی-و-مولکولی خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2021 (جلد اول) از پارسا نشر. کتاب منتخب زیست شناسی سلولی و مولکولی – لودیش ۲۰۱۶ ...https://shop.3gaam.com › کتاب-منتخب-زیست-شناسی-... کتاب منتخب زیست شناسی سلولی و مولکولی – لودیش ۲۰۱۶ نوشته دکتر مجید مهدوی و همکاران از انتشارات ... لذت خرید مطمئن; 7 روز ضمانت بازکشت; ارسال به روش دلخواه. کتاب دست دوم چکیده زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ...https://deltabook.ir › ... › رشته پزشکی › پزشکی عمومی خرید اینترنتی کتاب دست دوم چکیده زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ۲۰۱۶ اثر محمدنیا از دلتا بوک ، نو و دست دوم ، پزشکی و دانشگاهی. زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد دو ... - ویستورhttps://vistor.shop › book › زیست-شناسی-سلولی-و-مو... قیمت کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد دو انتشارات اندیشه رفیع | خرید آنلاین کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد دو انتشارات اندیشه ... رتبه: ۰ · ‏ ۱ مرور کتاب ها | زیست شناسیhttps://www.mojdehbook.com › کتاب ها زیست شناسی سلولی مولکولی ج1 (لودیش/بهادر/2021/حیدری). سال انتشار : 1400. ناشر : حیدری(کتاب پزشکی). نویسنده : هاروی لودیش. قیمت : 2,500,000 ریال ... کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد اول - 20 ...https://www.20tadris.com › فروشگاه کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد اول در 758 صفحه توسط دکتر جواد محمدنژاد و همکاران از انتشارات رفیع برای استفاده دانشجویان ... افزودن به سبد خرید. خرید کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ...https://www.ketabcity.com › ... › Molecular biology کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ۲۰۱۶ (ویرایش هشتم) با انتشارات انتشارات اطمینان و پدیدآوراندگان هاروی اف. لودیش, Harvey F. Lodish, سمیه صادقی, ... دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش هر دو جلد ...https://mokateb.com › کتاب های دانشگاهی محصول مورد نظر شامل کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد 1 و 2 ترجمه سمیه جهاندیده با کیفیت بسیار بالا می باشد که با فرمت پی دی اف به زبان فارسی. زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 جلد اول 5 استادhttps://www.idenovin.com › Book › @ زیست شناسی ... خرید آنلاین کتاب های پزشکی، کتاب های مامایی، کتاب های پرستاری و سایر کتاب های پزشکی به آسان ترین نحو ممکن از خدمات فروشگاه کتاب ایده نوین است. خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دومhttps://tehranketab.com › کمک درسی › دوره دوم متوسطه ما تهران کتاب هستیم .جایی که قصد داریم خدمات خیلی متفاوت تری بهتون تقدیم کنیم .خرید کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم. خلاصه زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 ویرایش ...https://ajansbook.ir › کتاب-خلاصه-زیست-شناسی-سلو... خرید اینترنتی کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2016 ویرایش هشتم نوشته هاروی لودیش ترجمه سمیه صادقی از انتشارات اطمینان توسط فروشگاه اینترنتی ... کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016https://rayabook.net › product › خلاصه-زیست-شناسی-... کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016 به نویسندگی هاروی لودیش-آرنولد برک با ترجمه سمیه صادقی-علیپور-ابرقویی منتشرشده توسط انتشارات اطمینان در سایت ... کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی - وندیدازhttps://vandidaz.com › علمی و آموزشی کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش یکی از جامع ترین کتاب ها در زمینه بیولوژی مولکولی است که بسیاری از آن به عنوان کتاب مرجع برای شرکت در آمون های کارشناسی ... زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش(2) 2008 - ایمالزhttps://emalls.ir › مشخصات_زیست-شناسی-سلولی-و-مولک... ایمالز یک موتور جستجوگر کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل کرده و با نمایش قیمت‌ها در کنارهم به آنها کمک میکند تا کالاها را با قیمت ارزان تر خریداری ... زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم - کتاب آروینhttps://arvin-bookstore.com › 12866-زیست-شناسی-سل... زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم لودیش مترجمین خانه زیست خانه زیست شناسی فروشگاه اینترنتی کتاب آروین. دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش - ایلناhttps://www.ilna.news › بخش-رسانه-57 › 1167405-دانل... ۳ روز پیش — امکان دانلود نسخه کامل کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد ۱ و ۲ فارسی ویرایش ۲۰۱۶ (آخرین ویرایش) فراهم شد. شما از این صفحه در 12/9/21 بازدید کردید. زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ۵ استاد جلد اول اندیشه ...https://asiabook.org › دانشگاهی › زیست شناسی کتاب شامل دوازده فصل است ،از جمله:مولکول ها ،ساختارهای شیمیایی ،ساختارو عملکرد پروتئین ،کشت ،مشاهده و آشفته سازی سلول ها ،مکانیسم های پایه ای ژنتیک مولکولی ، ... قیمت و خرید کتاب QR زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش ...https://booktebgostaran.ir › مرجع-سریع-زیست-شناسی-... قیمت مرجع سریع زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016 - خرید با کمترین قیمت در طب گستران. کتاب خلاصه جامع زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2021http://khosravi-nashr.com › product-179 فصل1: مولکول ها،سلول ها و موجودات مدلفصل2: ساختارهای شیمیاییفصل3: ساختار و عملکرد پروتئین هافصل4: کشت و مشاهده سلول هافصل5: مکانیسم های پایه ای ژنتیک ... رتبه: ۵ · ‏ ۱ مرور کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش اثر ... - فیبیبوhttps://fibibo.com › دانشگاهی › علوم-پایه-دانشگاهی › ک... کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش اثر لودیش ترجمه مهدی ایمانی. دسته: زیست شناسی،بیوفیزیک،ژنتیک. موجودی: موجود در انبار ... تعداد: افزودن به سبد خرید. دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیشhttps://www.daftaroketab.com › product › دانلود-کتاب... (به همراه فایل ربان اصلی کتاب رایگان). توضیحات: ترجمه فارسی کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش شامل ۲۵ فصل با کیفیت عالی. تومان 7,000. افزودن به سبد خرید ... خلاصه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016, اطمینانhttps://uniketab.com › خرید کتاب دانشگاهی › اطمینان مرکز خرید اینترنتی کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش 2016, اطمینان, خرید کتاب, ارسال رایگان کتاب, بانک کتاب کمک درسی, بانک کتاب دانشگاهی, ... دانلود رایگان کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش ...https://pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-زیست-... ۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش فارسی pdf» ثبت شده است - دانلود فایل های دانشجویی،الکترونیکی و اموزشی. شما این صفحه را 2 بار دیدید. آخرین بازدید: 9/22/21 کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد دوم (انتشارات ...https://doctorabad.com › دکترمارکت میتونی کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم رو از دکترآباد ، سرزمین علوم پزشکی کشور با تخفیف شگفت انگیزی خریداری کنی . بزن بریم. کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش - Bahookhttps://www.bahook.com › product › زیست-شناسی-س... فروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه کننده محصولات متنوع کتاب و نوشت افزار است، خرید آنلاین کتاب فارسی و ... رتبه: ۴ · ‏۸ مرور دانلود کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جدیدترین ...http://konkooran.ir › دانلود رایگان کتاب ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ — دانلود کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش. دوستان عزیز می تونن از طریق لینک زیر جدیدترین نسخه کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش رو ... شما این صفحه را چندین بار دیده‌اید. آخرین بازدید: 12/7/21 دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد 1 و 2 ...https://fbsep7.ir › دانلود ها ۹ اسفند ۱۳۹۸ — کتاب بیولوژی سلولی مولکولی لودیش (Lodish Molecular Cell Biology) از مهمترین کتاب های زیست شناسی در زمینه مولکولی سلولی می باشد. که به زبان فارسی ... شما این صفحه را 5 بار دیدید. آخرین بازدید: 9/21/21 دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش به زبان ...https://tamasha.com › lEAma 0:05 دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش به زبان فارسی عنوان کتاب:ترجمه فارسی کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش (شامل هر دو ... تماشا · ۲۰ تیر ۱۳۹۹ دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش فارسی - ...https://tamasha.com › ... 0:06 دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش فارسی. یوسافت. دنبال کردن. 91 دنبال کننده. منتشر شده در 18 آبان 1397. دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش ... تماشا · ۱۸ آبان ۱۳۹۷ دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش به زبان ...https://zamintv.info › تماشا دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش به زبان فارسی عنوان کتاب:ترجمه فارسی کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش (شامل هر دو جلد)زبان:فارسیفرمت:PDF . دانلود رایگان کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی ... - آپاراتhttps://www.aparat.com › دانلود_رایگان_کتاب_زیست_ش... 0:21 کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش فارسی pdf.برای دانلود فایل لینک را بر روی مرورگر خود کپی نمایید. http://yon.ir/FDzVQ. آپارات · ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ منابع کارشناسی ارشد زیست فن آوری پزشکی رتبه اولی هاhttps://www.sanjeshetakmili.ir › ارشد وزارت بهداشت ۲۹ آذر ۱۳۹۵ — به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید ... ۱- کتاب زیست‌شناسی سلولی و مولکولی لودیش، تالیف هاروی ف. رتبه: ۵ · ‏۲۰ مرور جستجوهای مرتبط بهترین ترجمه لودیش کتاب لودیش خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد 1 کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی دکتر مجد کتاب زیست سلولی مولکولی ابرقویی خرید کتاب لودیش دست دوم برای اینکه مرتبط‌ترین نتایج را ببینید، برخی از شبیه‌ترین نتایج به 72 مورد نشان داده شده را حذف کرده‌ایم. اگر بخواهید می‌توانید جستجو را با لحاظ کردن نتایج حذف شده دوباره انجام دهید. در پاسخ به شکایتی که تحت «قانون حق نشر هزاره دیجیتال ایالات متحده» دریافت کردیم، 1 نتیجه را از این صفحه برداشتیم. اگر بخواهید می‌توانید در LumenDatabase.org شکایت مربوط به «قانون حق نشر هزاره دیجیتال» را که باعث برداشته شدن این مورد(ها) شده‌اند مطالعه کنید.

 

 

 

 

جستجوهای مرتبط

 
بهترین ترجمه لودیش
 
کتاب لودیش
 
خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش
 
زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد 1
 
کتاب خلاصه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش
 
کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی دکتر مجد
 
کتاب زیست سلولی مولکولی ابرقویی
 
خرید کتاب لودیش دست دوم

اطلاعیه درباره نتایج فیلترشده

برای اینکه مرتبط‌ترین نتایج را ببینید، برخی از شبیه‌ترین نتایج به 72 مورد نشان داده شده را حذف کرده‌ایم.
اگر بخواهید می‌توانید جستجو را با لحاظ کردن نتایج حذف شده دوباره انجام دهید.

در پاسخ به شکایتی که تحت «قانون حق نشر هزاره دیجیتال ایالات متحده» دریافت کردیم، 1 نتیجه را از این صفحه برداشتیم. اگر بخواهید می‌توانید در LumenDatabase.org شکایت مربوط به «قانون حق نشر هزاره دیجیتال» را که باعث برداشته شدن این مورد(ها) شده‌اند مطالعه کنید.
 
 
 

پیوندهای پاصفحه

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد